Ut o köra lite biiiil

Japp, heldag på vägen inplanerad. El tja. Inte riktigt kanske, men köra bil ska jag. Till Arvika närmare bestämt för att hälsa på Flisens brevkompis Thyra. När vi varit där ett par timmar (lord have mercy...) så ska Flisen o jag träffa världens finaste Sara!!! Som jag längtar efter dig ängel!! Efter lite skönhäng i Arvika så bär det av hemöver, via storasyster AM. Räknar ju iskallt att vi inte kommer hem förrän tidigast 18.30 typ.. Allt hänger ju lite på hur länge vi är på anhalt 1 så att säga.
Så Arvika alltså... Dit hittar jag, men sen då? Nee får be Byggarebob ställa in Gps så vi kommer rätt. Här öser regnet ner ganska asmycket. Blir o ta det lugnt uppöver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0