ut o åka lite kanske?

ALLA och då menar jag nästan varenda kotte jag känner, ska till eller har varit på kusten under den första delen av sommaren. Jag vill också till kusten. Men vart ska vi åka? Och vad ska vi hitta på? Vad gör en på kusten egentligen? (Förrutom mina överromantiska tankar om strandpromenader, käka räkor/kräftor o musslor och strosa i en skön miljö..) Vad gör ni som åker dit? Hänger ni vid havet 24 h då man ändå inte kan bada (pga manethelvete) o plockar snäckor eller vad?? Jag vill till kusten, men det känns som man ska ha ett mission med sitt besök.

Jag tänker lite på havets hus o nordens ark. Är det värt de pengar som det kostar att gå in? Hm.. känner mig lite osäker på det..

Jobbar ju som sagt denna veckan o har det sååå bra. Idag ska jag få kika in i min nästa arbetsplats :)
Men sen är det 3 veckors ledighet kvar.. Vaaaaad ska man göööööra då? Vill du ha lite besök Ballerina?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaaaa kom hit! :) Så kan vi kanske köra Smögen och Havets hus?

2012-07-17 @ 22:45:36
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com
Postat av: Sara O

Eller komma och galoppa på nordis på gröna ängar i västra värmland?

2012-07-24 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0