Min underbara helg i Göteborg med bästa Ballerina

Jag säger bara herregud och OMG!
Vilken underbar helg jag har haft, snacka om att jag har lagt undan all negativitet o skit o bara laddat för bra saker. Kom ner till finaste staden vid 19 tiden på fredagkväll, bara känslan av att vara i staden.. ÅLSKAR GÖTEBORG!
Blev upphämtad av finaste lilla familjen och åkte hem till dem för att ha en riktig myskväll. God mat, härligt sällskap och riktigt bra film gjorde fredagskvällen toppen. En herrans massa gos med min guddotter Signe <3 gjorde ju inte saken värre. På lördagen vart det lite shopping (köpte snygg klänning..måste ut o springa lite igen o krympa lite..) Lunch på HardRockCafé *Yummi*, sen hem hämta väska för att äntligen åka till ART GARDEN SPA!

Spa: 5 Sarasolar av 5 möjliga
Personal: 5 Sarasolar av 5 möjliga
Mat: 5 Sarasolar av 5 möjliga
Service: 5+++ Sarasolar av 5 möjliga
Upplevelsen: 100 Sarasolar av 5 möjliga.

Så jäkla bra är det o helt självklart för mig varför detta plejset är valt till Sveriges bästa Spa.
Vi blev hämtade kl 12 av P o lilla S o gav oss hemåt, väry lyckliga.
Dagens lunch vart på O´learys. *yummi* o sen vart det liksom dags att åka hem till de Värmländska skogarna igen. Saknar redan staden i mitt hjärta och givetsvis lilla finaste familjen. Kommer snart igen hoppas jag..Nu är det fotbollsfinal på tv. Typ Spanien o Italien. Do i care? Not a shiiiit. Jag surfar runt på nätet en stund o drömmer om lite Egypten all inclusive i dec... åhhhh

Kommentarer
Postat av: Sara O

Egypten? jag säger bara EL GOUNA!!!!!! om du ens tänker på att åka till typ hurughada så kommer jag seriöst och häller en hink med "jag heter KarlOskar i kärret jag bor, för jag är en G(you know what) så käck kväck kväck"! Puss!

2012-07-02 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0