l.e.d.i.g

Imorgon ska Flisen o jag ta oss in till stora Bibblan o byta ut lite låneböcker. Jag ska faktiskt kolla på ngt åt mig med :) Vi får se vad det blir för trevlig lättläst läsning. Det blir säkert en självbiografi misstänker jag.. kanske inte alltid lättläst, men intressant alla gånger.
Sen tar vi dagen som den kommer, hoppas på lite egentid med min gumma. Det var ett tag sen nu igen..Gumma är min älsklingssyster och är ett måste för att man ska må bra. :)
Är lyckligt lottad över att ha så fina och genuint ärliga människor i mitt liv. Alla har sin plats i hjärtat och jag hoppas verkligen att jag ger er lika mycket som ni ger mig.
Ju äldre jag blir destu mer hoppas jag att min naiva inställning till människor förändras. Jag har blivit bränd och lurad, men samtidigt står jag där i nästa sekund o öppnar upp mig o mitt för nästa vad jag tror är en trevlig människa. Jag har tillräckligt med skit runt omkring mig, jag har gått in i en strid som bildligt talat äter på mig och jag kämpar ofta för att hålla näsan över vattenytan. Så. Jag har sållat och tänker bara behålla det som är bra för mig, orkar liksom inte hantera saker som inte är av egentlig relevans för mig el mitt liv längre. Men det jag vill ha och behöver kommer jag aldrig släppa taget om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0