kampen den går vidare

Ja min kamp går vidare. Sitter o funderar på hur jag ska ta nästa steg. Läser i tidningarna o ser på tv om olika repotage.. "fet kvinna diskriminerad på Liseberg", "Speedway räddade mitt liv", "båt som sjönk; snart får kommunen plocka upp den". Sen har vi all elände o oro i världen som Syrien, Nordkorea, Talibaner, Al-quida, svält, folkflykter, översvämmningar och jordbävningar.
I alla fall.. Jag sitter o funderar lite på vad och hur ett repotage om vår situation skulle påverka gemeneman.
Jag skulle ju hoppas att det gav ringar på vattnet..att fler som sitter i samma jäkla lilla båt av diskriminering och skollagsbrott hörde av sig och startade något större..
Så säg mig.. skulle ni vilja läsa om moii i tidningen? Och framförallt.. stödjer ni min kamp? Jag önskar stöd och råd. Finns det någon vänlig själ därute som kan hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0