Dagens mest spännande samtal

Invigde min semester med att ringa ett ytterst spännande samtal. Var? Till försäkringskassan off course. Jeep, o jag var sådär brutalt ärlig med att vi vabbat friskt barn pga kommunens slarv/okunskap eller deras nya favoriters "missförstånd".

Tjejen på FK var icke nöjd över detta defacto. Är icke FK nöjd då jäklar drar det igång grejer. På onsdag är högsta hönset klar med sin semester el ngt då någonstans där på morgonkvisten kommer en icke så nöjd handläggare på FK ringa henne och då kommer det ta hus i helvetti o det kommer fortsätta ta hus i helvetti tills allt är klart o utrett.
Yepp, jag gör djupdyk utan certifikat. Men jag fixar det.. Why?? För att jag har rätten och rättigheterna på min fuckin sida!!!
Läste på en bekants facebook "fall Seven Times and stand up eight"
Handlar om mig!? Detta är mitt krig i jag kommer att vinna. Jag godtar inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0