vänskap

Telefonen ringde när vi satt o åt sen lunch.. Till Flis stora lycka var det fina Melker som ville leka under em. Vi gjorde oss iordning o vandrade bort till hans hus. När han öppnade dörren så kan jag lova att en viss liten tjej lyste upp ordentligt. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! Åh vad de lekte barnen. Helt sagolikt söta är de barnen o mitt o Elins mammahjärta slog nog både en o två volter när man ser dessa 2 ihop. När vi skulle gå fick jag bildligt talat DRA henne ut till hallen för att få på henne kläder.. Flis ropade på Melker o sa.. "rädda mig Melker.. jag vill inte hem!!!" Va? Smulisen ville bestämt inte hem o hela vägen hem så sa hon att hon ville leka med Melker snart igen för han är så snäll kompis. Goding <3 Imorgon har vi en playdate med Flis kompis Saga o hennes storasyster Alva. Tjejerna har ALLTID såååå kul tillsammans o jag får ltie kvalitetstid o tôltid med mamma Anna :) Vänskap.... Finns det något vackrare än det? RIKTIG vänskap där man inte kräver o förväntar sig en massa utan tar vännen för den det är och där den är..Riktig vänskap där hemligheter stannar och där det finns rum för både skratt o tårar. Nu är det natten. ByggareBob är på fest. Jag säger godnatt.. det där med bloggarna.. tja... suger lite på den faktiskt. hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0