Psykbryt på magen

Ärligt talat? Ska jag verkligen behöva leva med denna skitmage i resten av mitt liv? Såå irriterande att inte veta När, Var el Hur den får för sig att spåra ur. Som idag. Hos farmor o farfar under fikat. Först kommer kramperna o sen sväller det till rejält. Det ENDA som fungerar vid denna tidpunkt är att ligga ner. Helst orörlig i samma ställning ett par timmar. Ja ni läste rätt. Sitter o tittar på magen nu. Den ser ut som en illa formad ballong. Stenhård o gör dretont. Jag vet att det inte finns ngt som egentligen skulle kunna ge mig magont där i.. men likasåväl gör det ont. Lägger ner denna dag o önskar mig bort 2 helger för då är jag hos min Ballerina. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0