Oväntat spontant

Jag vet inte riktigt vad som hände. Det extremt dåliga samvetet att jag har rört mig väldigt liiiite från jul o framåt. Jag har ju zumbat o rört på mig minst 2 ggr i vekan i en lång period så ja, kroppen känns rastlös o helt pirrig. Behöver motion!!! Jag? Ja det är tydligt.Så vad gjorde jag idag som är oväntat sponant o halvgalet. Jo, jag fick för mig att ge mig ut o löpa. Springa. I minusgrader. Tänkte känna lite på formen o har lite good news. Kondisen verkar ju vara u.a så att säga.. Men satan i gatan för att springa sakta med en sur o grinig Flis på cykel efter mig Nej, nästa gång ger jag mig ut till Kilene. Nu är det garanterat grod o ormfritt o jag kan springa så fort/sakta jag känner för. En liten fundering bara. Va tusan har man på sig när det är minusgrader o man vill springa sig lite? Idag hade jag en underställströja, en funktions-tischa över det och en Fleecejacka på det. Ok? På benen- mina löparbrallor. Frös som fan om benen o öronen när jag kom in igen. Får nog fråga lite på sportaffären nästa gång jag är där. För nu när stegen är lätta och kondisen finns där så vill jag springa mer o liiiite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0