Glädjeämnen

Ikväll kommer Fia, Malin, Sandra o Elin hit för tjejhäng deluxe. Det är sällan sällan vi alla hinner ses, men när vi väl ses så är det som tiden stått stilla sen sist... Det blir knyt ikväll. Jag står för varmrätten. Jag som har haft x-antal veckor på mig att planera en varmrätt är alltid ute i god tid..(el inte). Igår bestämde jag mig alla fall, så om en liten stund tar jag med lillskruttan o åker o inhandlar kvällens ingredienser. Looking good so far. Sen finns det ju alltid lite extra saker man vill göra. Städa sig lite, tvätta sig lite o plocka in o undan i ett fasligt tempo. Så, nu är kl nästan 9 det är dags o sätta igång tror jag visst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0