ändrade plans

Det är ju det jag försöker säga er. HA INGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ LIVET- DET BLIR ÄNDÅ ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG. Det är idag den 2 januari o bara idag har det kommit 2 mörka och trista nyheter. En liten hjälte har fått återfall- dvs cancern är tillbaks. Mitt hjärta och mina tankar går direkt till denna familj. Den andra trista nyheten kom på Flis läkarbesök idag. Stark misstanke om svinkoppor? VA FAAAN?? Suck pust o stööööön. Detta innebär vabb resten av veckan för min del o antibiotikabehandling. Så jag tar tillbaks allt om mina förväntningar och lever som jag lär istället. En ömtålig dag i sänder. Var rädda om er och era kära, slösa med kärlek och varma ord. Uppmuntra och stöd de närmsta (men även en främling då och då)i glädje och i sorg. Önskar hoppas och ber..

Kommentarer
Postat av: mamma

så kom det en käftsmäll i magen

2012-01-02 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0