the never-ending-story

Magen. Fyyyy fan vad jag avskyr min mage. Den gör ONT idag. Såntdära oidentifierat ont så driver mig till vansinne. Jag kan inte göra ett smack åt det. Bara ligga ner o hoppas på det förvinner. Prognosen för det? Well.. inte helt bra faktiskt. Lovade faktiskt Flis att vi skulle ta en sväng till hennes förskola o lämna lite grejs inför morgondagen så vi inte behöver komma med bagage så det ser ut som vi stannar en hel vecka. Hon har ju inte varit där på 3!!! veckor.. o nu har förskolan tillfälligt flyttat in i andra lokalen pga ventilationsrepration. Måste checka läget inför morgondagen så det itne går en massa skräp så vi kanske kan lämna som vanligt.. Nä. Måste lägga mig igen.. detta går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0