Pisshumör

Ja faktiskt, jag är dretförkyld. Alltså en såndära förskylning som ger mig lock för öronen, seriösa andningsproblem på natten och en konstant rinnande näsa under dagtid. Och värken.. jag har värk i min kropp. Jag skriver inte ont..för det har jag inte. Ont är ett svårdiffinerat namn i min värld. Jag har ont när magen krånglar, men annars är värk ett bra extraord tycker jag. Det var en liten avsvängare ser jag visst. Jag är dretless på små skitsaker egentligen, men det struntar jag i. Skulle behöva åka till apoteket.. men har ingen bil för den sålde byggarebob igår. Har vi en ny bil tänker ni då? NEJ. Vi har ingen bil ALLS. K-a-n-s-k-e nästa vecka. Skulle kunna cykla till apoteket, om det inte vore så att jag har en sliten Flis hemma som inte alls är sugen på att cykla sådär långt. Så jag får uppenbarligen klara mig utan nässpray idag. Tack för det. Jag är även husvakt. Paret är på solsemester o vill att jag tar in post osv. Ledsen. Men jag tänker inte gå dit idag. JAG ORKAR INTE!!! Jag orkar definitivt itne dra med mig en surFlis som inte ens kommer orka gå en liiiiiten bit av vägen. På måndag ska vi till sjukhuset igen. Å på tisdag vankas det jobb, förskola o ev köras till tåg. KÖRAS MED VADDÅ???? Ska få låna pappas bil. Ska bara orka gå dit för att hämta den också.. Sitter i mitt soffhörn o muttrar, flåsar o känner mig allmänt degig :( I andra soffhörnet sitter en liten Flis som säger.. "Men mammaaaaa... jag vill göra det här o det här o det här...!" Kom o leeeeeek med mig..." Åh vilka mysplaner jag hade för dagen idag.. men det förutsätter ju att jag kan dels röra på mig och för det andra.. andas ok. Vilket jag skulle kunna göra OM JAG TOG MIG TILL APOTEKET..*Grrr*

Kommentarer
Postat av: mamma

okej, verkar som att mormor / mamma behövs lite nästa veck också!

2012-02-25 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0