Min vecka

Förra helgen alltså 3,4 och 5/2 såg ut så här för mig. Fredagem: värk i magsäcken. Natt till lördag: Värk som väcker mig varje gång jag gör en lägesförändring i sängen. Lördag fm. Värk i magen som gör att jag inte har matlust el aptit. Lördag em: dop (med krämpor för min del) Kommer hem lördagkväll o slocknar i soffan i 2 timmar. Natt till söndag.. FROM HELL. Fy fan. SMärta o värk i hela magen. Söndagfm. Ligger still i soffan o sipprar nyponsoppa. Söndag em Karlsson på Taket. Helt likblek, risig, smärtpåverkad o trött. Lägger mig tidigt den kvällen för att sedan vakna x-antal ggr o höra Flispluttan hosta. Vi lägger oss tillslst i soffan-halvsittande resten av natten. Måndagens planer var att få tag på läkaren. Det fick inte. MEn jag fick en tid på tisdagen där jag får bekräftat att min mage är trasig. Nu med magkatarr. Magbekymren bara eskalerar känns det som. Först laktosintolerans o sen magkatarr.. fan va kul. Lägg sedan till allt det där andra som inkluderade Flis vecka. Tjo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0