Helgen

Vilken helg. På fredag eftermiddag gick jag hem från worki med ett himla underligt magont. Inte laktosspökeri.. ngt annat okänt. Lördagfm var magen helskum, det var en sugande känsla i hela magsäcken o aptiten lös med sin frånvaro. Lördageftermiddag var det dop för lilla W i Alsters kyrka. Jättefint dop och mysigt dopkaffe.. El.. JÄTTEMYSIGT dopkaffe. Jag fick nämnligen snosa på 2 små gullegosisar. Lilla J och Lilla A. Åh.. vilka underbara små hjärtan. Lördagkväll körde jag pappa o Stine till stan, sen via pizzerian hem igen. Sen är det ett litet mörker efter det. Det var en natt from hell. För oss alla. Skriver inte mer om det. Söndagen.. jo tjena. Karlsson på taket var det ju tänkt o bokat sedan länge. Jag o Flis låg huller om buller i soffan o ojjade oss länge innan vi fick kläder på oss. Å iväg åkte vi. Vi såg Karlsson på taket o fick efter showen träffa Markoolio för lite autografer o fotografering. Detta inkl biljetter o lunch tack vare stiftelsen MIN STORA DAG. Kom hem runt 17.45 tiden på söndagkväll o jag tokslockande i soffan i 2 timmar. Nej, jag är inte fräsch. O det är så sjukt typiskt, jag ska ju till Gbg i helgen som kommer. Har inte tid att vara dålig. Försökte få tag på min dr idag. Men det gick inte. Ska ringa 1177 sen istället. Jobba sig lite imorgon?? Nej, för det tror jag inte. Varken jag el Flis orkar ju knappt stå på fötterna.. För att summera. Det har varit en tuff helg, men samtidigt en upplevelserik helg. Nu ska jag kämpa vidare med en risifrutti.. har bara hållit på 2½ timme för att få ner den.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0