nära-döden-upplevelse

En sak är säker. Magsjuka är djävulens påfund. For real. 
Natt till måndag började Flis kräkas, big time. Hela natten o fram på förmiddagen på måndagen.. sweet.
ByggareBob löste av mig på eftermiddagen så jag kunde ge mig ut o fixa lite klappar. Tur var väl det, för natt till tisdag så var det min tur. Herregud som jag kräktes. Minst 1gång/timme fr midnatt till tidig morgon. Blä.
Så igår var det 2 st trötta bönor som låg i varsin ände av soffan o var mer döda än levande. Mat? Noo, dricka? Nooo...
Jag skulle inte tro det va.
 
Idag mår Flis o jag bättre. Jag har fått i mig kaffe *lycka* o huvudvärken har äntligen gett med sig. Beroende av kaffe? Ja.
Nu är vi i karantän kan man säga- 48-timmar efter senaste kräken/lösbajjan så SKA man hålla sig hemma. Så det gör vi. Flis åter till skola imorgon och jag till jobb på fredag. Slowly getting back to life...tror vi alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0