Svårt, supersugen o saknar

Att lchf:a när man jobbar. Som igår.. Kokt korv med bröd o pulvermos o idag panerad fisk med potatis. Lite ledsen i ögat blir jag o det är svårt att få i sig tillräckligt med bra grejer på en dag. Hungrig som en varg var jag när jag kom hem o vare blev det jo en varit på köttfärssås med grädde o fet crème fraîche keso o sallad.. Det är ju lätt att hålla sig för skratt då vill jag lova.. Inne på v 2 med min variant av detta.. Suget av både sött o gött finns absolut kvar.. Fast en positiv sak har ju denna uppoffring gett mig.. En lugn mage. Magen har mått bra iöver en vecka.. Outstanding good news. 
Saknar.. Potatis framförallt kokt. Bakvler o socker. Kokt ris.. Fast jag testade blomkålsris igår med ett ok som ersättning fr min sida. Frukt.. ( men det äter jag ändå om jag ska vara lite ärlig) o risifrutti, pannkaka o våfflor.. Listan kan göras lång ser jag. Kämpar på sålänge lust o självdisciplin finns där för att testa detta med lchf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0