Ledig förmiddag..såg här ser den planerade listan ut (vad det sen blir är en annan femma..)

Börjar sent idag. Alltså jättesent typ 12.30. Ganska mycket kortpass idag alltså, men jag tänkte vara driftig och se till att få ngt gjort härhemma.
Det har ju börjat bra.. not. Kört iväg till Flis skolan-check. Fixa första tvätten- igång, inte klar dock.
Sen tog liksom energin en time-out. Satte mig vid lilla datorn o planerade istället. Jag har planeringstid på worki, men den räcker ju itne till :(
Har ju sååå mycket jag vill fixa och greja med o tiden räcker inte till helt enkelt.
Så lite planering på hemmatid är helt ok.
Nu tänkte jag försöka få tummen ur o greja lite. Typ dammsuga, hänga tvätt, plocka.. och om det finns lite tid till övers..skriva färdigt anmälan till skolinspektionen..Det går bra vill jag lova. Kommer inte publiciera texten här(även om jag vill visa orden som jag hoppas sänker och svider som ska bevisa vår rätt!
Jädrar i min lilla låda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0