Sol o värmande strålar

Idag har varit en såndär ûberskön dag. Lite kallt i vinden o i skuggan, men i solen värmde strålarna gott. Satt o reflekterade lite över vad jag gjort idag o listan kanske inte är lång, men det känns bra alla fall. Röjt i gargaget o varit till tippen. Köpt små söta penséer o planterat..Kanske får ställa in dem under natten ett tag. Vi får se. Demontering av altan. Inte mitt projekt, om vi säger så. Bakat o fikat ute i det sköna vädret o varit till systemet för att där få en klockren komplimang. Kvinnan i kassan: " ...Leg tack.." Jag: "Skojar du med mig? (med ett leende på läpparna..)Kvinnan i kassan" Nej, måste fråga om de kunder vi är osäkra på åldern på" Jag sträcker fram legget och säger "Gulledig! Detta är lätt dagens absolut skönaste komplimang.." Kvinnan i kassan: "Vilken tur att du tar det så.. en del blir sura". WTF liksom? Jag får visa leg på systemet. Det innebär att hon är fundersam på min ålder o utköpsgränsen är 20 år.. Hur ungdomlig se inte jag ut då??? Ojojoj.. hihihi coolt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0