Nu är brevet klart..

Jag har gjort det. I veckan lämnas det in till högsta hönset. Kniven på strupen..återigen. Leverera det allra bästa språlbruket i text när det verkligen gäller. Saklig, skapligt irriterad o ilsken. Jodå.. det ser bra ut detta. Shit, det börjar hända grejer nu. Kom ihåg vart ni läste det först.. Bråka inte med mig. Man kommer inte undan ostraffad. Nu ska det samlas ihop lite papper från diverse ställen, utdrag på mail och lite annat joks. Jädrar i min låda.. Jag är stenhård..o förbannad.. Be ware.

Kommentarer
Postat av: moster

Bra fortsätt så. Du kommer att vinna på ett eller annat sätt. Tungt som busen men det är det värt. Jag lovar. Som jag sagt tidgare jag har haft en djävla stir som jag delvis vann men inte utan bld svett å tårar. Finns bakom dig när du vill. Kram

2012-04-23 @ 00:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0