lite granna om de senaste dagarna

De senaste dagarna har gett mig mycket att fundera kring. Många bra samtal, många reflektioner o en energiuttömmning utan desslike. Jag anser mig vara ganska luttrad av livets hårda numera.. Men vissa saker upphör aldrig att förvåna mig. Det är dags att se saker för vad de är.. o vad de inte är. Kryptiskt? Jomenvisst. Allt hänger jag inte ut vet ni. Idag har jag haft Me&I visning hos mig, den första som jag haft...men långt ifrån sista.. Så fantastiskt mkt snygga o behagliga kläder. Jag har verkligen no sence för mode, känsla för att matcha saker o önskar fler ggr än en att jag kunde detta med inredning också.. Me &I passar mig som handen i handsken. Fint som busen. Å en trevlig tjej som var här o visade grejerna dessutom. Några underbara girls fick jag hit också.. Gud va skoj att ni kom fina girls å välkomna åter ;) Pensionärskuvösen är på plats btw. Gudars så skönt att sitta där- i lä, utan myggjävlar o bara få vara själv i min lilla kuvös med en kaffe o paddan. Mer? Hm.. jag sitter i soffan, med mina apor o XLgodisskål (fast jag äter inget av det) Popcornen står framme.. men jag vill inte ha det heller. Har tråkigt. Är det ok att gå o lägga sig för natten 21 en lördag? Var medbjuden ut ikväll.. men nej.. jag tog tanken ltie extra idag.. ut ikväll o bakis imorgon..Värt det? Well.. kanske det, men itne idag. Åh.. lite skoj på femman.. håller mig nog vaken i ca 30 min till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0