Jodåsåatt

Skrev just ett inlägg om dagens humör hos mig. Jag är på pisshumör, men det ska jag bespara er. Egentligen är jag sådär arg så jag borde snöra på mig löparpjucken o ge mig ut en runda o springa till jag spyr. El nåt. Men istället ska jag ta ut min frustration på dammsugaren o jakt på dammråttorna. Status på Flis: Febervarm, äter väry lite, dricker sådär, o är på ett strålande humör mest hela tiden.. El inte. Tjo. Jag gör så mycket jag bara kan och lite till. Vrider ut o in på mig själv för att fixa o lösa.. men hej vad det biter mig i röven mellan varven. Hon vill ha/hon vill inte ha. Vill leka med mig/leka själv. Ge mig/låt mig va! Miniteen? Nej, bara fast i en kropp som spökar med henne pga kryssade cellgifter(?) o antibiotika..o kanske feberyra mellan varven=? Nä. Nu är det dags att ta fram snabeldraken o ge sig ut på jakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0