Aj

Skulle kunna lägga ut en bild så förstår ni bättre. Men nej. Jag tycker inte att det är en såndär härlig bild att lägga ut på nätet. Vi säger såhär. Tungtippen är röööööd och svider. Det ser ut som en skållskada, men jag vet inte när jag skulle kunna ha gjort mig så illa. Ringde 1177 för rådgivning. Hon var måttligt intresserad tills jag förklarade vår familjs situation med infektioner och nedsatt immunförsvar. Då brann det till i knuten..lite alla fall. Men, ingen tid ikväll på Gripen, jag ringer till Vårdcentralen på Skoghall imorgon o hoppas verkligen på att bästa dr S svarar o har tid att kolla upp mig. För hur det än är. Jag fixar att vara sjuk, jag vill bara inte smitta över ngn skit till Flisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0