sweet som sugar baby!

Jag är på ett fantastiskt strålande humör. Trots att MonsterMona är på besök o trots att jag så sakterligen börjar inse att sommar-11 *strax* är över..skitsamma. Det väntar en superskön höst kring knuten. Kul grejer, grejer som får mig på bra humör o grejer. Jag är SOLSARA igen. Like it.. like it aloooot. Dagen idag har varit en av de bästa på länge. Skratt som värmer in i hjärtat.. mys och gos av sin dotter som man bara smälter av o barnen på worki som uppfyller min dag med inspirerande samtal o deras sätt att bara vara.. varenda en av dem. Jag jobbar på en avd med alla åldrar. Det är lycka o glädje. Jag har sagt det förr o säger det igen.. Jag har prickat rätt. Mitt i prick.. det är här jag ska vara. Body mind and soul.. så jädra rätt liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0