oh my god.. På allvar alltså!

Shit, fast på ett bra sätt, vilka dagar det har varit. Totalt fullt upp..med allt. Jag har inte hunnit sitta ner o reflektera el knappt prata med nära o kära. Funderar på att döpa om bloggen.. Mamma-mitt i livet. För det är där jag är mest..mitt i livet dvs mamma till Flis som ger mig kärlek och grå hårstrån, Förskollärare, kollega o VÄN. Jag är lite annat också, dotter till de finaste föräldrarna som alltid lyssnar o stöttar. Mitt i livet..här o nu. Måste bara säga en sak till.. Vet ni va skoj det är att skutta på en studsmatta? I love it. Jag hoppar så jag nästan kissar ner mig, skrattar så tårarna kommer o njuter av lek med min smulis. Nej.. nu verkar det som tvättmaskinen är klar också. Smartass-Sara har gjort en intressant upptäckt idag. Klorin bleker! (dööööööhhhh....)även på saker som jag inte riktigt tänkt att bleka dvs. Fuck. Sen har jag lärt mig en sak på monstermobilen.. när det står att jag fått röstmeddelande står det " meddelande fr 147..nr 0000000 har lämnat röstmeddelande till dig" El ngt liknande. Jag har likosm inte kommit underfund vilket nr som är till röstbrevlådan.. för söker man röstbrevlåda så är det för utomlandsbruk..Hm.. testade att slå 147.. o su-fucking-price på den.. gissa var jag kom?! dumma snyggLars på expert.. jag har ff inte förlåtit dig för att du har packat på mig denna mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0