kuligt!

Så här är det. Helt ärligt, hur lätt är det att skaffa riktiga vänner i vuxen ålder egentligen? Tänk på det.. du har arbetskamrater.. men är de riktiga vänner? Å alla dessa ytliga bekanta o conections från förr.. Men på RIKTIGT? For Real? Jag har haft otrolug tur med mina val i livet. El tja. Många av dom, en del rötägg har korsat min väg, men det visar sig snart vilken sorts människa du har att göra med. I alla fall, man ska välja sina riktiga vänner med omsorg o lycka i mitt fall är att jag har hittat så många fina arbetskamrater som faktiskt håller på att bli riktiga vänner. Många förtroendesamtal har det blivit, vi har skrattat och tja.. det har tom kommit en tår ibland. Igår var jag ute med en kollega- o herregud. Det var sååå kul. På riktigt alltså! God mat, skratt, god dryck och stora charmoffensiven var på. Still got it vet ni. Drack kanske lite för mkt igår, men jag gav mig strax efter midnatt så hårtopparna är intakta idag ;)Jag kom hem runt 02 med taxi. Ringde efter min "vanliga" taxi.. men han var i Filipstad o körde :( tog ett snabbt beslut att omsorgsfullt välja ett annat förtroendeingivande bolag. Jag åker ju inte med ni-vet-vilket-bolag, efter ni-vet-vad-situationen för ett år sen. Men resan gick bra o han som körde bilen tyckte att jag var så trevligt sällskap så han stängde av taxametern ett par 100 meter innan jag kom hem. Tackarrrrr! Kom in o förde lite oväsen (hihihi)o skramlade lite med porslinet.. ja, lite fil måste man ju ha i magen innan läggdags.. Dags att neutralisera lite starka vätskor i kroppen vet ni. Nu vankas det en dusch.. ha en bra dag därute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0