viktiga människor

Det är människor som får dig att växa och våga tro på dig själv. Jag har några sådana människor i mitt liv. Den viktigaste är Flis. Flis utmanar mig dagligen till att våga ta bra beslut o stå för dom, samt att våga ta en strid för henne när hon behöver det. Alright, sen har vi familjen som också står i en egen kategori. Andra viktiga människor är mentorer av olika slag. Fina och världens bästa Gisela är helt ensam i sitt slag. Bara helt enastående o bäst är hon på alla sätt o vis. Man behöver viktiga människor som stödjer och vägleder för att man ska kunna ta den informationen man har och använda den på rätt sätt. En annan viktiga människa har jag haft ett första möte med idag. Hon kommer bli en stöttepelare och bollplank av helt annat slag. Magkänslan säger "JA!!!!!!!!!!!!!!" och känslan efter mötet bekräftade ja-et. Bra, o bara sådär rätt för mig där jag är precis här o nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0