Strandsatt, men..

Det är ingen fara egentligen. ByggareBob är ute o lagar bilen (service o kamremsbyte) Kuliga grejor.. El inte. Flisen o jag har en tjejdag o ska iväg på div roligheter. Hon har ju lärt sig cykla utan stödhjul nu (sedan en vecka tillbaks). Det är stort. När jag berättade det för hennes sjuksköterskor o dr K så vart de väldans förvånade. Varför? Jo, onkovinet (göra-ont-som-fan-i-hela-lilla-Flis-kropp-medicin)ska tydligen sitta i ff och det innebär att hennes balanssinne med all säkerhet är påverkad. Därav att hon har svårt att springa, blir trött av att gå för långt och tja.. hitta balansen på en cykel. Men hon fixade det min lilla guldklimp. Så otroligt stolt är jag över henne. Så många ggr som hon brottats o kämpat (kämpar) i förbannad motvind o går för det mesta ut med huvudet högt och ett leende på köpet. DUKTIGAST HELT ENKELT! Idag är det älsklingssysters son O som fyller 5 år! Detta ska helt klart firas o i em är det big time kalas som gäller. Om sisådär en timme o 20 min kommer Karlsson i blå faran o hämtar upp mig o Flisen för dagens första kuligheter. Fikatime hos Sandra o lilla E :) Men först.. well well.. Dags o slänga i en tvätt i maskinen, fylla på diskmaskinen o dra igång den, o plocka.. herregud.. hur är det möjligt att skräp klonar sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0