Sträcker på mig

Jag har ett medarbetarsamtal imorgon med min chef. Jag var ända tills för ett par dagar sedan nervös o lite orolig inför detta. Vad skulle jag säga? Vad vill hon höra? Säg vad du är bra på osv.. Men nu, kvällen innan så känner jag ett stort lugn. Jag kan sträcka på mig o känna mig nöjd med det jag presterat o utvecklat under min tid på förskolan. Framförallt har jag gjort 1 sak.. Det upplyste min syster mig om idag. Jag har arbetat med min största rädsla..konflikthantering med gott resultat. Tycker jag nog. Ska faktiskt berätta det för min chef imorgon.. det är stort, för mig alla fall. Nu ska jag välta i säng. Är skittrött o vill ha huvudet på skaft inför morgondagen. Dagen idag avslutades med ett underbart zumbapass.. love it!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Klart att det gick bra! Det är ju bästaste Solsara som hon har på sin avdelning! Kramar

2011-10-22 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0