Därför är det en bra dag:

Felicia har lekt..hela dagen med underbara fina M. Jag har hunnit röja en hel del i huset (nu ska skiten bara slängas också.. men men det kommer det också). Flisen o jag tog en långcykeltur till Tomataffären (också kallad ica Lövnäs av oss vanliga fantasilösa människor), det var en underbar tur med mission att posta ett brev till pyret <3. Det är en bra dag för att vi har varit inbjudna på middag hos grannarna mitt mot oss. Dvs lilla fina M´s mormor och extra morfar. Jag är totalt proppmätt och kommer förmodligen vakna proppmätt imorgonbitti. Gott gott gottigast! Det är en bra dag för när Flis leker och har kul tänds hennes stjärnögon.. Som jag saknat den blicken.. Min fina finaste Flisfis. En bra dag går mot sitt slut. Jag har varit igång hela dagen och jag funderar faktiskt på om jag ska ge mig ut på en tipspromenad imorgon på Kilenegården?.. Tokpissigt resultat förra veckan, kanske dags för revansch=? Vi får se helt enkelt, hoppas ju lite att jag kan få med lilla M´s mamma o ge tjerna en riktig dos av egentid med M´s mormor som vuxenstöd? Nu är kl snart 21,30 o det är lördag. Jag är som vanligt helt pisstrött och känner att sängen hägrar inom en snar snar tidsram. Jag har aldrig varit en morgonmänniska, men vet ni vad. Sen jag började arbeta inom barnomsorgen har det ändrats. Nu är det fullt ös medvetslös redan från det jag kommer upp på morgonen. Alltså..från att vara morgontrött och kvällspigg, till att vara morgonpigg och ruggigt kvällstrött. Men det har varit en underbar dag. I like it alot, så jag kan faktiskt gå o lägga mig med oerhört gott samvete.

Kommentarer
Postat av: mamma

du var morgonmänniska ända till dess du började skolan!!! ( jag var med) innan dess hade du " wake up time 05.00" ( jag var med ) älskar dig!!!

2011-10-22 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0