what is thiiiiis?

Jag går in i mörkertid nu. Over and out så att säga. Jag är så in i röven dretusttröttus. Alltid och mest hela tiden, sjukdom på g? Typ nej, känns inte som det. Vintertid? Jajjamensan. Alltså ärligt talat, jag skulle kunna sova dygnet runt nu. Det är mörkt när vi åker till jobb o förskola och det är mörkt när vi kommer hem (o bara för att vara lite gnällbitchig, det har varit helt unbeliveble pisskallt idag). Kul årstid. Alla årstider har sin charm, well... denna korridoren mellan höst o vinter sucks bigtime. Ge mig värmade soooool. Så vad händer när jag är trött? Jo, jag blir orkeslös o sjukt sömnig. Inte bara trött alltså.. utan sömnig. Vad resulterar det i då? Jojjomensan.. jag kan somna stående (nästan alla fall) Lust o ork att hitta på saker.. well inte så mycket. Vill bara att kl kan bli lite mer accepterande (typ 21 alla fall) innan jag tackar för mig o tänker sova gott all night long. Bra på tv? hell yeah, men det finns ju PlayTv där man kan välja o se sina bästa program när det passar MIG.. när jag orkar vara vaken alltså. För just nu är tv= sömnpiller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0