Rosett!

Åh vad hon väntade min lilla smulis. Å jag väntade jag med. Bästa ridläraren såg till att allt flöt på precis som det var tänkt o tja.. dagen rullade på i ett rusande tempo. Stallet 4 timmar.. CHECK! Så hur gick själva hoppningen då? 15 cm var höjden för dagen o Greven var the man in the hour så att säga. Knapp styrfart, men helt underbar tog han med FLis genom banan (o mig då..)å det belönades med en rosett. LYCKA! Greven verkade också nöjd..han fick det grönaste äpplet ur kylskåpet o mådde säkerligen gott av all kärleksfull behandling av barnen på både på o utanför banan.. FLis o jag hade cafetjänst idag. "Som att leka affär..fast på riktigt!" säger hon glatt. Å vilken försäljare hon är.. "KOM O KÖÖÖÖP!!!" She loves it. Mamman var som en isbit när vi kom hem, en varmvarm dusch senare sitter jag i ett kaffekoma i soffhörnet. Det var den lördagen det. Men Flisen är glad.. då är jag också det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0