supertack

Stort supertack till min pappi o Stine såklart som fixade hem skåpet till mig idag. Nu väntar då renovering av detta. Många frågor om detta må ni tro. ByggareBob har sagt att detta är MITT o enbart MITT projek, men jag ser ett stort moln på min renoveringshimmel. ByggareBob gillar att få saker gjort på sitt sätt när det gäller renovering, så kommer det jag gör bli bra nog?? ByggareBob har ju många maskiner i gargaget.. ngt måste ju finnas som jag kan använda för ett bra resultat. Right? Å sen detta med att måla skåpet. Så här är det. Det ska bli svart, halvblankt med en tapetserad insida. Ja, alltså inte på dörrarna, men väggen bakom hyllplanen så att säga. Jag vet på ett på ett ungefär vad jag vill ha. Nu önskar jag att en rulle kanske itne går loss på mer än max 300-500 kr.. Nyfikna? Tja ni lär få vänta ett resultat, men den som väntar på ngt gott. :) Får fundera vidare på mitt projekt, nu är detta hemma alla fall o redo att tas tag med. Före o efterbilder kommer givetsvis nu när jag kan mobilblogga o allt.

Kommentarer
Postat av: Wedin

kul gumman! kommer bli superfint! :)

2011-05-22 @ 19:04:25
Postat av: mamma

ska bli roligt att se det i "nyskick "

2011-05-23 @ 08:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0