resultat av shoppingtur

Bakformar (typ muffinsformar i papp) med diverse olika mönster, servetter, godis, Pippi-klänning o underkläder till Flis, en skiiiitsnygg ljusblå tunika till moi.. Ballerina.. du skulle vara stolt över mig o mitt inköp :)konfirmationspresent till Linda o "lyx"lunch i mitt i city (under all kritik.. tro mig). Hade tänkt liiite mer på shoppinglistan, men en liten dam som jag hade i sällskap tröttnade efter svängen på stan. Jaja, mer IKEA för mig en annan dag då :) Nu har vi intagit maten. Grillspett med ljummen hemmagjord potatissallad. YUMMI! Grillat är godast, helt klart. NU: Upp med fötterna i soffan, lite vinovino o popcorn. Lördagkväll.. jag gillert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0