Powernap på kvällen.. inte så smart

Var så sjukt trött igår kväll. Därav att jag somnade på soffan. "Bara" 30 min, men ändå.. det pajjade min nattsömn. Totalt. Sista gången jag kollade på kl inatt så var den runt 4.. Fuck. Jag som har en rättså mastig dag idag/kväll. Hur orka det då? Snart vankas det sjukhus, det är ju måndag idag. Sen ska Flis o jag åka till Ikea en sväng. Blir lite lunch o förvaringsshopping. Åka hem o baka lite inför Flis stora dag på onsdag, kl 16 ska jag vara på plats på workiworki o blir kvar där 5 timmar. Möööööten i massor. Lång dag i sikte. Kan ju bli så att vi stryker både en o två punkter på listan idag.. Trött..orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0