ja herreguuud

Vilken dag det var igår. Herregud. Jag hade tagit semester dagen till ära o 07 började bullbaket. Städ o plock, bak o ärenden som skulle fixas. Dagens höjdpunk var ju presenterna. Helt klart. Hon fick 2 paket på sängen o var riktigt besviken över att det inte var en studsmatta i ngt av dom. Ni skulle hört o sett henne när hon såg SIN studsmatta. Oj..ojojoj. Illskrik o rusade ut för att studsa i nattlinne 06,15 på morgonkvisten. Å där stod hon, låg hon, hoppade hon o skrattade hon så gott som hela dagen. LYCKAT! Många många fina presenter fick hon o riktigt nöjd 5 åring slocknade som ett utblåst ljus när kl var 20. Dagen idag fick firande fortsätta på hennes förskola. Den bästa förskolan btw. Det är den bästa av så sjukt många anledningar. Tar det en annan dag. Hon fick bjuda på glass i "glassbaren" o det var så dunderlyckat. Flis kommentar: Det är så kul o fylla år, å vet du fröken.. det när den bästa dagen nååååågonsin för jag fick äntligen min studsmatta!!! Min lilla tjej är 5 år nu..min finaste lilla smulis <3

Kommentarer
Postat av: moster i väse

Vi kommer att gratta fröken en annan dag. jobbar sjukt mycke å sen har man tagit semester i helgen för att ladda batterierna. många 5-års kramar från oss

2011-05-27 @ 00:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0