ibland känns det bara.. :)

En riktigt måbrakänsla i hela kropp o själ. Trots att magen protesterar högljutt o värker som grisen själv, så är jag i väry mkt harmoni just nu. Fuck the diet (för nu alla fall..) ät vad du vill o gärna en liten chokladbit varje dag. Choklad är bra, mot allt. Det är bara så. Motion: well.. ni ska se mig när jag springer runt på gården med barnen på min förskola, spelar boll o leker för fullt. DET är motion. Dessutom är jag mamma till en 4 åring. Hon är rättså aktiv stundtals måste jag medge. Mamman gillar att vara ute o leka med henne. Mat: ät det du vill, varför försaka godheter? tänk om det är din sista dag på jorden. Nej, LEV HÄR o framförallt.. LEV IDAG. Myrkrypet Allan har gett med sig, nu är det värken Östen som ger sig till känna. Förkylning på g? I think so. Brukar få värk i mina leder då. Jag är ledig på helger o röda dagar plus en dag i veckan eftersom jag är på sjukan med Flis. Inget jobb sena kvällar, nätter el helger..Skönt. Vår! Sol.. snart strålande värme igen..Gillart..gillart gôrmôe Åsså har jag världens finaste lilla tjej.. älskar henne över allt annat. Min fina lilla prinsessa.. (som btw fyller 5 år om 20 dagar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0