En rörd mammi må ni tro

Ibland krävs det inte mkt för att tårarna ska samlas i ögonvrån. Idag kom dom i form av glädjetårar. Först var vi på lab. Där satt Emin o väntade på oss *lycka*, sen gick vi till lekterapin där Elisabeth hade öppnat uteplatsen för lek o bus. Favoriten sedan ifjol är vattenverket. Man får pumpa vatten greja o fejja bäst man själv vill. Flis älskar det, hon stod säkert o lekte med det en timme minst. Sen ringde dagvården o var redo med provsvar o läkarundersökning. Vi fick ett rum o bara så där så kommer HELA staben med läkare, sjuksköterskor och barnsköterskor in o sjunger för min lilla tjej. Plus ett paket. Stort paket. Mamman blev blödig o kände att fan vilka fina människor det finns egentligen. Sjukvårdspersonal får ofta ta skit för både det ena o andra, men Flis har de allra finaste människorna omkring sig. Kompetenta, omvårdande, omhändertagande, genuint snälla och ser barn och familj. Tror minsann att jag ska ta med en liten inflyttningspresent till dagvården när de flyttar tillbaks till sitt old but new place igen. Min fina lilla tjej fyller snart år. Det är en stor dag.. för 1½ år sen visste jag inte om jag skulle få se henne bli varken fyra eller fem... Älskade lilla trollunge <3 du är älskad

Kommentarer
Postat av: Wedin

Åå vad fint gjort av dom!! <3

2011-05-23 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0