tre två ett..HELG!!!!

Bidde ett långt arbetspass idag. Men jag ska inte klaga. Alls. Jag var en riktigt bra pedagog idag. Känner att jag faktiskt gjorde ett riktigt bra jobb dessutom. HAPPY! Men nu är det helg. (thank yoou God) Behöver ladda ynkepynkkroppen för att orka vara motståndskraftig inför barnbacilluskerna. (Hostad in the face idag.. INTE OK)Har min första öppning på tisdag nästa vecka. (jag kommer att oroa mig för detta tills det är avklarat o itne sova ok tills detta är gjort..)Helgen bjuder på=? Ingen aning faktiskt. GÔTT. Fint väder hoppas jag.. då är det promenad ala lååångtur som gäller. Skickar en stordos med love o hope till finaste B <3 Annars?? Flis har haft en hemmadag med sin pappa. Hon är förkyld o tät i snokarea. Men det kan lika gärna vara biverkningar av cellgifterna. Hon är lite sliten, men verkar vid gott mod. Ledig i dagarna 3 nu.. det ser vi fram mot. Sjukhus på måndag givetsvis. Hoppas på bättre värden än i måndags. Min lilla plutta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0