Tekniska Ulla-Bella har varit i farten

Ok, teleluren är fixad. Frågan återstår.. gillar jag den nya sortens mobil i min ägo?? Well... detta återstår att se, jag är lite lite skeptisk om jag ska vara ärlig. Flis älskar den, H älskar den. Jag..hm. Not so much faktiskt. Men GulleKristoffer på Expert LOVADE mig att det blir bättre. På sanning så att säga. Jag klev in i butiken o sa lite genant.. "hej, jag måste bara få vara lite "blond" och be om hjälp.." Jag fixar itne detta..." Ok, sa han o vigde 20 min åt att greja o kopiera o krångla över grejer till nya sim-kortet. THANK GULLEYOU. (Sen tog Flis o jag lite sen frulle/bruch o sen unnade jag mig en ny väska.. Behövde det kände jag, för väskor.. det KAN jag alla fall). Nu: Bullbak. Det kan jag också riktigt bra. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0