Skärpning

Alla som känner mig vet att jag är oteknisk. El kanske inte oteknisk, bara fruktansvärt ointresserad av teknik. Helt o hållet. Ngt som är fruktansvärt pinsamt är ju att jag inte fixar att föra över kort fr kamera till dator. Minneskortet ska tydligen tas ut ur 1. kameran för att 2. stoppas in i datorn. VAR? Inte tusan står det på datorn "HÄR ÄR DET!!" (Borde faktiskt stå så tycker jag). Ikväll får ByggareBob (H alltså.. jag har döpt om honom)föra över cirkus 300 kort. Jag har ju massor att visa er. Ska försöka ge mig på att mobilblogga snart också. Ha inte för höga förhoppningar om ett supergivande resultat..Jag är glad om inlägget kommer dit det är menat att det ska. Så att säga. Det är sjukhusmåndag idag. Dret. Hoppas Flis värden har sänkts nu. De har gått upp vecka efter vecka o jag fattar inte varför. Hon har ju dels varit däckad i värsta förkylningen med feber o grym hosta o för det andra.. hon käkar (sväljer..)cellgifter DAGLIGEN o det borde ju ge effekt på hennes värden tycker JAG. Ska försöka mobilblogga sen fr hospitalet.. Håll tummarna för mig. (Får ta en sväng förbi SnyggLars på Expert o få lite hjälp kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0