Ok, shop til you drop el?

Har shoppat i helgen. Massor. Fast, det är klart. Inte skamlöst mkt. Detta har fått flytta hem till mig under helgen. 1 vårjacka, röda conversebasketkängor, 1 kofta o 2 tröjor fr Åhléns (riktig skräll) o gardiner till vardagsrummet (inkl gardinstänger). Är typ redo att möta våren. Ska ju till finaste Fia framöver med the girls from the past (goa brudar må ni tro) o då lär det shoppas lite till. Att bränna pengar är ju kul, men då förutsätter det att man faktiskt hittar ngt man vill ha. Jag tycker det är ett helt underligt mode o har förmodligen NOLLKOLL, skulle behöva min Ballerina-personal shopper med mig.. Hon har definitivt koll. Hon får också hemskt gärna komma hit o rensa ut min garderob också.. jag är för mesig o sentimentalbehåller det mesta tyvärr. Det är hockey på tv´n nu. FBK har chans att gå till final idag. Coolt. Igår var ByggareBob o jag ute o käkade på resturang. Mumma. Nya VIA APPIA. Jag åt kalv (OHMYHERREGUUUUUUD) o det var det goaste jag har ätit tror jag minsann. Sjukt bra mat. ByggareBob åt lamm o var riktigt nöjd han med. Lite vinovino o öl o ett par timmar senare åkte vi hem med taxi. Inte ni-vet-vilket bolag- utan kvällen i ära.. MILJÖTAXI. Det var ju earth houer igår. Flis har också haft en shop til you drop dag med sin farmor o farfar. Nog sagt om det. Nu är det söndag. På med mysbrallan o chilla på. Imorgon tar vi en tur till hospitalet igen. Stick i fingret o den oändliga väntan på provsvar o justering av mediciner. Men det tar vi då. IDag är det söndag hela långa dagen.. Grymt gött. Funderar på att börja ett nytt liv (igen) imorgon. Well.. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0