men så segt då..

Idag är det segt att komma igång. Kropp o huvud vill liksom inte samarbeta. Kropp säger " Sara... gå o lägg dig igen.. sängen är ff varm.." Hôvve säger " Men pallra din vita röv till toaletten o gör dig iordning nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!" Well, vad gör jag då? Jag sätter mig o fäjsboookar lite. Vill att FB också ska veta att jag är seg av ngn underlig anledning. Börjar jobba 7.30. Det innebär att jag måste åka senast 7.10 (För H o Flis är hemma idag). Det innebär lite smått att jag har 30 min på mig att göra mig superschnygg. (El inte)Jag är nöjd om jag har lite mascara, borstat tänder och hår o fått med mig allt som ska med. Typ. Ikväll: tacos o vinovino!! Gillar.. längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0