Joråsåatt

Gissa hur trött man är när man har hållt igång i cirkus 17-18 timmar ett dygn? jo, Det ska jag säga. SJUKT. Helt sjukt trött. När jag åkte hem fr ridningen igår så värkte ögonen. Ögonvärk? Jo, sant. När jag la mig i sängen så tog det typ 3 sek sen sov jag, som en stock hela natten. Vaknade av att kl ringde när den stod på alarm. Jag brukar ALLTID vakna innan kl ringer så när den väl gör den så rusar jag upp o får världens hjärtklappning o blir stressad av ngn underlig anledning. Det har varit en fin dag idag. Alltså inte solfin. Men fin. Bra, trevlig, lugn o intressant. Nu: laga mat. Snart: ta tag i top 10 på att göra listan.. för imorgon är ju inte riktigt en vanlig dag.. el hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0