hysteriskrattanfall

Vi säger så här. Saras humor har varit i farten igen. H o jag satt o löste korsord. (Under en massa skratt eftersom vi är pissdåliga men vill bli bättre på det). Så här var ledtråden.. Tv´s Hamilton Tre bokstäver. Jag tänker Karl Hamilton. Han denna dära actiontypen i Amerikatt ni vet. Problem.. Karl funkar inte på tre bokstäver.. det blir ju KAL.. å vad jag minns så har inte mr Hamilton så môe hår på skallen.. Fattar ni?? KAL (flintskallig) Hamilton. Ja gummistövlars vad jag bryter ihop o skrattar.. HErreguuuuuuuuud. Fnissfniss. H uppskattade inte riktigt min humor. Hur i hela friden är det möjligt.. Jag är ju döskoj o har sjukt bra humor. Efter många om o men så kom byggareBob fram till "EVA" typ chef på svt el ngt. Jag fnissar vidare på Kal.. dagens roligaste helt klart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0