när hjärtat stannar för en stund

Har precis läst en text. En vän till mig på Facebook skrev de där orden ingen av oss någonsin vill höra. Deras lilla fina flicka håller på att lämna smärta, sjukdom och livet bakom sig... Denna modiga, charmiga och otroligt levnadsglada tjej som kämpat mot sin aggressiva cancer i snart över 2 år. Läkarna har gjort ALLT. A-L-L-T. Den här familjen är speciell för oss, ur många synvinklar sett. Inte nog med ett det skiljer 1 månad nästan precis på våra tjejer, båda har tampats med en livshotande sjukdom o båda föräldrarna har fått benen undanskyfflade mer än en gång i livet. Det här var den första familjen vi träffade i Gbg. Finare människor får man leta länge efter. Nu räcker inte orden till. Det känns så sjukt overkligt. Så jag ber er från hela mitt hjärta och hela min själ. Här och nu. Sätt in ett bidrag till BARNCANCERFONDEN. Som mamma J sa..Inget bidrag är för litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0