Mys

Tog med mig Flisen till Score. Jag anser att det inte behöver vara ett helt företag för att åka in till stan, sätta sig på en resturang för en matbit o trevligt sällskap. Precis det gjorde jag ikväll. Jag frågade min dotter om hon ville ut o äta på resturang, (inte macdonald då..)o svaret blev JA! Vi åkte, beställde god mat, fick otroligt bra service o Flis var helt otroligt duktig. Hon satt still o väntade på maten, åt (till hennes aptit sett..) massor o det var en ljuvlig stund. Efter maten gick vi å tog en varsin mjukglass.. ok, min mage gillar inte- men den bjöd jag på idag. Det var så mys att gå o smaska mjukglass genom Karlstad stad o strosa runt o kika på folk. Ingen tid att passa, bara vi liksom. Mammi o Felicia <3 Hon verkade uppskatta vår speciella egentid tillsammans. När jag la henne i sängen så sa hon.. "älskar dig mamma.. tack för idag <3!" Åh.. sånt får ju hjärtat att hoppa ur kroppen ju. Nu är kl snart 22. Jag säger over and out för denna dagen. Imorgon tar vi en sovmorgon (har jag tänkt alla fall) o sen en överraskningsfrukost på Kaviar. Sen tar vi väl lite shopping på det kanske? Förmodligen allt troligt. El en roadtripp.. man vet aldrig. Vi lämnar det öppet o ser vad som händer o sker... puss

Kommentarer
Postat av: mamma

så mycket mys! älskar er!

2011-06-03 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0