lördagens to do

Har bestämt mig för att rensa undan lite skit idag. El skit o skit.. gamla leksaker, saker som inte används o tja.. trasiga saker som bara står o tar plats. Håller på att ladda lite mentalt (läs mycket..) för att först o främst ge mig in i Flis rum, OMG. Hur i hela friden har det blivit så mkt saker där inne???? Shiiit. Det mest spännande är ju att Flis ska (vill alla fall) vara med o rensa.. hm. Hur mkt kan man göra sig av med då funderar jag vidare på... En annan lite roligare sak o fundera på är ju att jag har 2 arbetsveckor kvar på worki, sen är det semester för hela slanten :) 4 fantastiska veckor väntar på oss o det ska bli grymt gott på många sätt o vis. Nu: dags o börja tror jag minsann.. tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0