ledig igår, ledig idag o ledig imorgon

En himla massa dagars ledighet på listan. Gôtt. Semestern närmar sig med stormsteg. Funderar på om man redan gått på semester.. el tja.. semester är det ju ändå inte förrän v 27, men eftersom vi itne har en aning om hur det blir med Flis de närmaste veckorna el tja.. de närmaste dagarna tom. Kan ju bli vabb hela nästa vecka också liksom. INGEN ANING som sagt... Usch va jag har funderar mkt kring detta med prickarna. Undrar sa flundran om antal prickar får i arv? Jag hade utan tvekan den absolut värsta sortens vattkoppor NÅGONSIN. Prickar ta mig tusan överallt, i mun, öron, på röven, på mona-area, hårbotten.. helt sjukt mkt prickar. Jag hade tom avklippta fingervantar för att slippa se mina trasiga händer. Duscha gjorde jag i mörker för såg jag mig i spegeln så kräktes jag. JA!! Jag skojar inte. 3 veckor var jag borta från skolan. Så. Jag undrar givetsvis om detta med prickantal går i arv, stackars lilla Flisfis i så fall.. Fy fan :( Men sällan har jag ickeönskat så mkt som jag gör nu.. SNÄLLA SNÄLLA.. låt henne slippa prickarna nu o för denna gången... Vi är lite möra här hemma. Nä.. inte bakis. Men vi var uppe way past our bedtime igår så att säga.. Flis slocknade stenhårt för en timme sen runt 20,30, Byggarebob o jag ligger i varsin soffa o kikar på Bond.. Leva o låta dö.. Älskar Bond.. så därför.. over and out hörs imöra.

Kommentarer
Postat av: syrran

jag kommer ihåg dig. mamma å du hälsade på mig på jobbet då å du mådde verkligen skit

2011-06-28 @ 09:29:57
Postat av: syrran

jag kommer ihåg det. Du å mamma var till mig på jobbet då. jag kommer oxå ihåg att mamma fick vabba för dig fasten du var 12(?)......

2011-06-28 @ 09:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0