fortfarande sådär braigt :)

Yttligare en dag till handlingarna. Har haft en bra dag idag med. Blidde ingen båtbuss dock. Flis orkade inte. Sol, värme, fikagäster o korsordslösande. Gillert. Å vi har studsat på studsmattan idag.. ojojoj. Det kan ju vara analkande träningvärk på g. Ja, förmodligen. Men det är ju skitkul o hoppa runt. Bra motion? Kan det vara min nya grej=? 30 min på studsmattan/dagligen? Har en trött liten o en trött ByggareBob. Jamen just det.. vi har ju en röd dag imorgon också GILLERT! Ska hänga lite med sköna bönor imorgonem o planera en go tripp till ett fantastiskt shoppingcentra några mil bort :) Nu vankas det middag- Flis vill ha pizza, jag vill ha grillad entrékott o ByggareBob vet jag inte vad han vill ha. Spännande kombo på ingång alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0